Om oss

Elin Strand heter jag. Är hjärnan bakom volyms otroligt snygga design och att
pyssla med sådant, som HTML är något jag diggar stort. Annars tycker jag mycket om
att fotografera, skriva, dansa och att umgås. 

Har håkan hellström som gud, storasyster som roll hemma och målvakt som
tidigare uppgift på fotbollsplan. Ägnar mycket tid åt att lyssna på musik, att jävlas
med mina småsyskon och att spendera tid nere på IP. 

Det jag främst kommer tillföra till VOLYM är filmrecensioner då jag älskar att se
film, bokrecensioner ibland då jag tycker om att läsa men framförallt drömmar om
saker jag vill göra, pyssla med eller helt enkelt uppfylla. Peace and love. 


Detta skriver jag åt Julia endast för att se så att allt fungerar som det ska. Kan ju passa på att avslöja alla hemligheter jag kan om henne. Haha. Nej jag ska skriva bra och fina saker. 

Julia är en riktig bokmal och har alltid en ny bok i sin hand och har hon inte det, pratar hon om dem. Hon är min bästa vän och vi är otroligt lika, men endå så olika och på så sätt har vi aldrig grälat på riktigt.

Julia är klok och kommer att tillföra många roliga och fina inlägg hit, och en del recensioner också.  Jag tror det kommer bli super! 


Kommentarer
Anonym

Test

2012-05-06 @ 20:00:20
Elin

2012-05-06 @ 20:00:31
Hemsida: http://kaptenstrand.blogg.se/
Kapten Strand

Jag testar att kommentera. helst ska det bli en lång kommentar så att jag får se radskillnaderna också. Vad tror du om bloggen, kommer den bli bra? Det tror jag faktiskt och jag tror att det kommer bli otroligt kul. Roligt roligt. Skojs skojs. nU tror jag att det räcker. Vad tror du?

2012-05-06 @ 20:02:20
Hemsida: http://kaptenstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback