Utvisning.

Under hela vår uppväxt så får vi veta att alla är lika mycket värda. Men hur kan vuxna människor bestämma vilka som får bo i Sverige och inte? Och varför är det bara invandrade som blir utvisade?
Idag är jag och alla mina vänner väldigt ledsna och arga på Sverige. Två av våra vänner har blivit utvisade, vilket inte är okej.  Det var en läskig stämning över hela skolan idag. Folk grät och det var bara alltmänt sorligt.
På torsdag ska vi demonstrera och jag hoppas på det bästa och att budskapet går fram. Att vi vill ha kvar våra vänner här i Sverige och ingen annanstans. Jävla Sverige alltså rent ut sakt.
Jag valde den här bilden för det här är Znar för mig. Som älskar fotboll. Är domare och kämpar i sörmlandslaget och kanske är A-laget yngste spelare. Znar i mitten.

GÅ IN HÄR OCH BARA VISA DITT STÖD! Och dela gärna vidare. Det är verkligen en toppenfamilj och toppengrabbar som förtjänar att få stanna kvar i Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback