London snart!

Pratet började egentligen innan jul. En vanlig kväll, och min syster sa. Jag och Mattias har pratat om att åka till London, följer du med? Sedan började vi planera, vad vi skulle göra och hitta på där. Vips så var både biljetter och hotel bokat och en glad och sprallig Julia. Jag har gjort listor, surfat runt varje dag på internet om London. Ja, ni vet vad jag menar...
Imorgn åker jag till min favoritstad. Okej, jag har inte besökt så jättemånga men ändå. Imorgon kommer jag att gå upp klockan 6 och försöka snygga till mig lite ordentligt för att sedan åka mot flygplatsen.
Det roligaste med den här resan är nog att jag åker med mina storasyskon. Det ska ärligt bli så himla skönt att slippa storasyster rollen ett tag och bara hänga och inte tänka på någon annan.
På måndag kväll kommer jag hem och är förmodligen erfarenheter rikare och en kamera full med minnen. 

536846_286256918132859_193926314032587_613450_1489677999_n_large

Julia Christensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback