Phantom of the opera

När jag var i London i helgen så hann vi med att kolla på en musikal. Vi valde att kolla på Phantom Of The Opera. Jag som har noll koll på opera tyckte att den här var den bästa musikalen jag har sett. Jag har dock aldrig sätt någon riktig musikal men den här är min favorit hittills.
Peter Jöback enligt mig gjorde ett utmärkt jobb och var bäst i hela musikalen. Eller alla var så sjukt duktiga. Men Peter var det något speceillt med.
Jag hade ej hört talas om musikalen innan (jag vet, tjejen med noll koll). Men det gick faktiskt väldigt bra att förstå handlingen. Även om en viss syster fick förklara ett och annat.

Om ni har svängarna förbi London så kolla på den musikalen! Ni missar något om ni inte går på den. Nu vill jag läsa boken!

Allt var så otroligt fint.
Vem kunde ana att jag JULIA skulle sitta och lyssna på opera? Min favorit är The Phantom of the opera.
Julia Christensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback