Semi 2. Eurovision.

Missade totalt i Tisdags att det var semi1 inför finalen. Men ikväll tänker jag se det, och hoppas att det går bra för Loreen.
Jag tycker hennes låt är bra och jag tycker också om henne som person! Ödmjuk och lugn. Det är inte ofta jag tycker om personerna bakom mikrofonen. Men det är något med Loreen som gör att jag gillar henne. Jag hoppas verkligen att vi går vidare till finalen på lördag.

Varje år brukar jag lyssna igenom alla låtar (läs: 2-4- månader innan) men i år har jag faktiskt inte hunnit. Vilket är lite synd. Hörde också att Jedward är med och tävlar. De var mina favoriter förra året.
Hoppas ni också sitter bänkade och hejar på Loreen! Jag har köpt naturgodis att bänka fram med.


Kommentarer
Iktoro

Loreen är bra (Och hon kom vidare till final :D)! Men Jedwards var så sjukt dåliga i år...:P

2012-05-25 @ 14:40:59
Hemsida: http://iktorosbocker.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback