Smultronställe #1

Jag tänkte dela med mig utav ett av mina smultronställen i Sverige. Jag var på semester här i sommras med min familj. Men jag var också här när jag var väldigt liten.
Stället heter Skräddarön och ligger på västkusten. Norr om Göteborg. Det är en ö med stugor som man får hyra. Alla familjer kommer på måndagen och åke hem på söndagen. Jag måste säga att det systemet är väldigt bra.

Ön ligger nära Marstrand, Lysekil och några mil ifrån Göteborg. Eftersom det är på västkusten har du havet runt omkring dig hela tiden. Det finns volleybolls plan, fotbollsplan, grillar att låna, mini golfbana, en strand, klippor, krabbor, sol, havs lukt, lekpark.

Jag total älskar den här ön och tänker ta med min egna familj hit. Alla borde få uppleva den här ön.
Läs gärna med på hemsidan och boka i tid!

Det här mitt lilla smultronställe. Jag har flera men listan fylls ju på hela tiden. Har ni något smultronställe som får er att längta tillbaka?
Det fanns en fotbollsplan och en skrock ungar. Alla ville va med och spela!

Så fint!
Tyvärr så är det här utsikten.
Vet inte hur många böcker jag läste.

På fredags kvällen så var det grillkväll för alla som ville! Det var jättetrevligt och nästan alla hade dragit fram sina bord och det var grillning var igång. Senare var det också dans för dom som ville. Själv spelade jag fotboll med öns alla ungar.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback