Noras val. Bokrecension.



När jag lånade den första boken i serien Fallen Ängel så hade jag egentligen inga förväntningar. Det var lite kärlek med i boken, så jag gick igång på det. Jag menar, verkligen gick igång på det.

Inte visste jag då att den här serien skulle bli min en av mina absoluta favoritserier.

Men den här boken då? Jag älskade Patch i dom andra böckerna. Jag älskar honom precis lika mycket, kanske lite mer. Jag tycker att han är perfekt för Nora. Han är min favoritkaraktär i den här serien kan jag lugnt säga.

Boken går fram i en bra tempo, och att Scott var med i boken! Det var riktigt kul att han fick vara med även i den här boken. Gillade honom redan från första början. Tycker han är cool, snäll, avslappnad, har humor. Dock så kommer han inte upp i Patchs nivå. Men mycket nära.

Jag kan hitta två negativa saker med boken. 1. Noras mamma. Jag gillar inte henne alls i den här boken, eller jag har nog inte gillat henne alls. 2. Att Patch kom in i boken efter halva boken var utläst! Han är min favorit och såklart vill jag läsa om honom. Jag vart lite besviken över det faktiskt haha. Men när han väl kom in i boken så kunde jag inte sluta läsa. Allt vart lite bättre när han var med.

Boken får en tia utav mig. För jag tycker den har allt som jag vill att en bok ska innehålla. Häromdagen fick jag också reda på att det ska komma en fyra, har alltid trott att Noras val var den sista boken. GISSA OM JAG BLEV GLAD! 

TACK B.WAHLSTRÖMS FÖR BOKEN!!

Titel: Noras val. KOM IGEN?????
Författare: Becca Fitzpatrick
Antal sidor:
Betyg: 10/10 FÖRSTA TIAN!
Serie: Hush Hush #3

Nora vaknar upp på en kyrkogård utan att veta hur hon hamnat där. Hon minns inget av att ha varit kidnappad, men snart inleds en intensiv jakt på vad som hänt.

Vad är det för svarta "hallucinationer" Nora får och vad är det hennes familj och vänner försöker mörka när de uppmanar henne att inte titta bakåt?

Jakten på hennes kidnappare utvecklas allt mer till en kamp för att stoppa en man som har makten att krossa allting som Nora och Patch har kämpat för - och deras kärlek - för evigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback