Bokshoppat

Den senaste tiden har jag shoppat böcker. Fast 3 är recensionexemplar och dom tackar man så mycket för B.Wahlström!

- Kär och galen

Hmm, köpte den för 3 kr på loppis. En typisk feel good bok. Ser fram emot att läsa den. Måste bara hitta tiden.

- Dexter
Mina vänner tjatar på mig att jag måste se tv serien. I lördags hittade jag boken! För en 5:a dessutom!

- 2 Marian Keyes böcker.
Sista chansen och Vattenmelon. Också feel good böcker och sådär löljigt tjejiga.

- Ge aldrig upp
Är utläst och den 5:e boken i serien. Tycker verkligen om den här serien. Handlar om fotboll fotboll och fotboll.

- En komikers uppväxt
Jonas Gardell är mycket omtalad bland folket. Har dock aldrig läst någonting utav honom, men när man hittar en inbunden och ny bok för en 5:a så måste man ju bara köpa den.

- Kaos
Också ett loppisfynd. Är lite sliten och välläst. Står att det är garanterat gapskratt.

- Den vita katten
Bok2 kommer snart ut och jag måste läsa den! Jag älskade Den vita katten och den är en av mina favoriter.

- Audrey
Har velat läsa den här i flera månader. Äntligen fick jag den på posten, och den var grym helt enkelt! Recension kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback