Månadens läsning. Maj 2012

Tjenare vänner. Tänkte redovisa vad jag har läst i Maj 2012. Jag är verkligen så himla seg på att recensionerna böckerna jag läser. Men just nu har det varit lite mycket i skolan och runt omkring. Kommer upp ett inlägg senare om det så ni förstår varför.
Men till läsningen i maj då! Läste 15 vilket är dubbelt så mer än aprils läsning. Men jag är väldigt nöjd fast jag kommer nog läsa mer i Juni då jag har sommarlov!!

Alla böcker var bra förtuom: Mirakel och Farsa vid femton. Fast dom är nog inte dåliga utan dom passade inte mig.
En bit av mig fattas - David Levithan
Välkommen hem - Johanna Lindbäck
Audrey - Robin Benway
Farsa vid femton - Joanna Kenrick
Noras val - Becca Fitxzpatrik
Kapitulera eller omedelbart dö - Sanne Näsling
Tappa inte huvudet - Meg Cabot
Tillbaka till Pompeji - Kim M. Kimselius
Sommar för evigt - Jenny Han
En sån där vidrig bok där mamman dör - Sonya Sones
Babbeldrottningen i NY - Meg Cabot
Till varje pris - Bengt. Åke Cras
Ge aldrig upp - Bengt. Åkte Cras
Juli - Tania Kjelstedt
Resten får du ta reda på själv - Lauren Oliver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback